Rezerwacja telefoniczna lub mailowa w godzinach 8:00-21:00 +48 608 773 680 apartamenty@apart-center.pl
Pytania są posegregowane kategoriami. Na początku wybierz kategorię a następnie kliknij na pytanie by wyświetlić odpowiedź pod spodem.
Oczywiście. Wystarczy na stronie głównej kliknąć przycisk "Szukaj" bez wpisywania daty a wyświetlą się Państwu wszystkie apartamenty bądź przejść do zakładki "Apartamenty".
Na stronie apartamentu, dokładnie pod zdjęciami znajduje się zakładka "Lokalizacja" gdzie zobaczą Państwo mapę z dokładnie zaznaczonym miejscem gdzie znajduje się apartament. Natomiast w zakładce "Otoczenie" mogą Państwo sprawdzić najbliższe otoczenie obiektu tj. atrakcje, stoki narciarskie, restauracje, sklepy itp.
Oczywiście. Na stronie głównej w polu "miejscowość" można wybrać lokalizację, która Państwu odpowiada. Po wpisaniu również daty oraz ilości osób wyświetlą się wszystkie dostępne w danym terminie apartamenty odpowiadające zaznaczonym kryteriom. Dodatkowo w zakładce "Apartamenty" po lewej stronie mamy możliwość filtrowania rezultatów według: lokalizacji, wyposażenia i rodzaju apartamentu.
Cena podana na stronie www to cena za apartament za dobę przy określonej liczbie osób – cena odpowiednio wzrasta przy dodawaniu kolejnych osób. Aby zobaczyć cenę za dany apartament należy wybrać termin, ilość osób a następnie nacisnąć "Oblicz".
W cenę, oprócz pobytu, wliczone są wszystkie udogodnienia wymienione w opisie apartamentu, opłata serwisowa, zestaw powitalny (herbata, cukier, sól, pieprz, Karta Tatrzańska) oraz jedno miejsce parkingowe na posesji.
Na miejscu będą Państwo proszeni o uiszczenie opłaty miejscowej w wysokości 2 zł za osobę/dobę. Nie pobieramy żadnych innych dodatkowych opłat.
Opłata klimatyczna to podatek pobierany od osób przebywających dłużej niż dobę w miejscowościach posiadających korzystne właściwości klimatyczne, walory krajobrazowe czy warunki umożliwiające pobyty w celach turystyczno-wypoczynkowych.
Kaucja to opłata manipulacyjna- pobierana w pierwszym dniu pobytu jako zabezpieczenie za apartament i pokrycie ewentualnych zniszczeń, zgubionych kluczy/kart itp. Oddawana w gotówce w dniu wyjazdu. Kaucja może być pobrana w innej walucie niż polski złoty.
Nie, nie oferujemy śniadań. Jednak każde mieszkanie posiada w pełni wyposażony aneks kuchenny – dzięki czemu można samodzielnie robić posiłki lub skorzystać z cateringu oferującego dowóz śniadania do Apartamentu: http://www.facebook.com/SniadaniaZakopane/?ref=br_rs
Nie nie pobieramy żadnej opłaty rezerwacyjnej.
Dzieci do 4 roku życia śpiące z rodzicami, lub w łóżeczkach turystycznych nie są liczone do kosztów pobytu. Starsze dzieci są liczone normalnie jak osoby dorosłej. Istnieje również możliwość wynajęcia łóżeczka turystycznego i krzesełka - 50 zł/szt. Wózka spacerowego - 80zł/szt. oraz wanienki - gratis po wcześniejszym zgłoszeniu takiej możliwości i otrzymaniu odpowiedzi pozytywnej od Apart-Center.
W cenę rezerwacji utworzonych na stronie Apart-Center jest wliczone sprzątanie końcowe, natomiast w niektórych okresach (dotyczy zwłaszcza pobytów 2-dniowych; krótkich okresów) doliczona będzie opłata serwisowa o czym klient zostanie poinformowany przed zatwierdzeniem rezerwacji. Przy pobytach dłuższych niż tydzień jedno sprzątanie ze zmiana pościeli gratis! Usługi dodatkowo płatne: Sprzątanie na życzenie gości podczas pobytu - 60zł Zmiana ręczników/pościeli - 20zł/kpl
W cenę apartamentu wchodzi tylko jedno miejsce parkingowe na posesji. Nie ma możliwości rezerwacji dodatkowego miejsca.
Tak minimalny okres wynajmu apartamentu jest uzależniony od terminu w którym chcecie państwo wynająć apartament i wynosi od minimum 3 do 5 noclegów w zależności od sezonu turystycznego.
Istnieje taka możliwość ale zależy to od terminu, apartamentu i długości wynajmu. Każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie, w przypadku chęci krótszego pobytu prosimy o kontakt z naszym biurem.
Niestety nie ma takiej możliwości, najkrótszy możliwy pobyt w naszych apartamentach to minimum dwa noclegi w określonym terminie.
Tak oczywiście istnieje taka możliwość. Mogą Państwo się zameldować bezpłatnie w godzinach 15:00-21:00 po wcześniejszym ustaleniu godziny zameldowania z Rezydentem. Będą Państwo również proszeni o telefon na 1h przed przyjazdem do posesji.
Mogą Państwo się zameldować bezpłatnie w godzinach 15:00 - 21:00. Zameldowanie w godzinach 21:00-7:00 również jest możliwe po wcześniejszym zawiadomieniu o tym Apart-Center oraz jednorazowej opłacie w wysokości 80 zł u Rezydenta Nocnego.
Na Stronie Głównej lub w zakładce Apartamenty proszę wybrać: miejscowość, termin i ilość osób i po wyświetleniu się "Wyników Wyszukiwania" kliknąć interesujący Państwa apartament. Następnie na stronie apartamentu po prawej obok zdjęcia - proszę nacisnąć "Zarezerwuj teraz" i wypełnić formularz rejestracyjny.
Po złożeniu rezerwacji przez naszą stronę internetową otrzymają Państwo e-mail potwierdzający złożenie rezerwacji w Apart-Center oraz link do płatności online. A po otrzymaniu zadatku zostanie przesłany klientowi e-mail z potwierdzeniem jego otrzymania a wraz z nim elektroniczny voucher ze wszystkimi danymi koniecznymi koniecznymi do realizacji pobytu, a w szczególności dane kontaktowe do Rezydenta odpowiedzialnego za przekazanie kluczy. W przypadku braku potwierdzenia dokonania wpłaty zadatku w ciągu 48h system anuluje rezerwację.
Najprawdopodobniej któreś pole w formularzu zgłoszeniowym nie zostało wypełnione, lub jest wypełnione nie poprawnie. Prosimy sprawdzić ponownie wypełniony formularz. W razie problemów prosimy o kontakt z infolinią.
Tak wymagamy wpłaty zadatku w wysokości 30% ceny za cały pobyt. Po dokonaniu rezerwacji macie Państwo na to od 24 do 48 godzin w zależności od sezonu.
Oczywiście. Po dokonaniu rezerwacji maja państwo od 24 do 48 godzin w zależności od sezonu na wpłatę zaliczki na nasze konto bankowe poprzez link wysłany do Państwa na podany adres e-mail karą bądź przelewem bankowym. Płatności online obsługuje PayU.
Rezerwacja zostanie anulowana automatycznie w przypadku braku płatności w ciągu 48 godzin po dokonaniu rezerwacji.
W przypadku anulowania przyjazdu wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi. Wyjątkiem od tej reguły będzie sytuacja, gdy Klient wskaże nowego Klienta na ten sam apartament i w tym samym terminie. W takim przypadku Klient otrzyma zwrot wpłaconego zadatku, nie wcześniej niż 7 dni po zakończeniu wynajmu osoby wskazanej. Nowy klient przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy.
Jeśli Klient nie stawi się pod adres apartamentu do godz. 21 w dniu rozpoczęcia się zarezerwowanego pobytu nie przysługuje mu zwrot wpłaconej kwoty, rezerwacja zostanie anulowana , a apartament wystawiony do ponownej sprzedaży.
Prosimy o kontakt z Apart-Center. Każda prośba zostanie rozważona indywidualnie. Jeśli termin zostanie zmieniony a cena za nowy pobyt będzie wyższa klient będzie musiał opłacić różnice natomiast jeśli ceną będzie niższa Apart-Center nie będzie miał możliwości zwrócenia różnicy w cenie.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
Wcześniejsze zameldowanie jest to jednak zależne od dostępności danego apartamentu i po wcześniejszym ustaleniu z Apart-Center (na dzień przed) i może podlegać dodatkowej opłacie.
Późniejsze wymeldowanie musi być ustalone z Apart-Center dzień wcześniej i może podlegać dodatkowej opłacie.
Do 21:00 bezpłatnie. Późniejsze przyjazdy są również możliwe, jednak za dopłatą 80 zł i po wcześniejszym ustaleniu z Apart-Center - 21:00-7:00.
Nie posiadamy w ofercie pokoi dla osób palących. Jeżeli apartament ma dostęp do balkonu tarasu jest to jedyne miejsce w mieszkaniu w którym można palić podczas pobytu. Za złamanie zakazu palenia w mieszkaniu może zostać doliczona kara (minimum 300 zł)
Nie przyjmujemy zwierząt. W WYJĄTKOWYCH PRZYPADKACH PRZYJMUJEMY TYLKO MAŁE PIESKI DO 5 KG Z WŁOSAMI tylko w sytuacji kiedy na stronie internetowej danego apartamentu istnieje informacja o możliwość zabrania ze sobą małego PSA, opłata za zwierzę wynosi 100 zł za pobyt. Jednocześnie klient ponosi całkowitą odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez zwierzę i jest zobowiązany do zadośćuczynienia tym szkodom.
Podczas procesu rezerwacji należy zaznaczyć taką potrzebę w formularzu rezerwacji poprzez wpisanie "1" w pozycji "łóżeczko" i po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi od Apart-Center. Koszt wypożyczenia łóżeczka turystycznego to 50 zł, krzesełko 50 zł, wózek spacerowy - 80 zł, wanienka GRATIS.
3 dni po zakończeniu rezerwacji – system automatycznie wygeneruje wiadomość mailową z prośba o napisanie opinie na temat pobytu w naszych Apartamentach. Każdy kto dokonał rezerwacji i przyjechał do naszych apartamentów ma możliwość oceny pobytu.
Nie ma możliwości edytowania opinii po jej opublikowaniu.
Nie. Po dokonaniu moderacji wyrażeń niecenzuralnych komentarze są publikowane w takiej formie, w jakiej je otrzymaliśmy (zarówno pozytywne, jak i negatywne).
Absolutnie nie. Wszystkie opinie otrzymujemy od Gości, którzy przebywali w ocenianych apartamentach.
System automatycznie wyciąga Państwa imię i pierwszą literę nazwiska, a datę uogólnia do miesiąca w którym odbywał się pobyt. Opinia jest więc anonimowa, nikt poza państwem nie będzie wiedział kto ja napisał.
Karta Tatrzańska to program rabatowy uprawniający Państwa do licznych zniżek u Partnerów Karty w regionie Podhala m.in. w termach, restauracja, wyciągach, taxi, itp.
W dniu przyjazdu podczas zameldowania rezydent wręczy kartę rabatową Razem z karta otrzymają Państwo informator z wszystkimi atrakcjami.
Karta oferuje zniżki od 10-30% na rożne atrakcje turystyczne Zakopanego i okolic: od restauracji, po kino 3d, wypożyczalnie skuterów śnieżnych czy taksówki. Pełna listę atrakcji można zobaczyć na www.kartatatrzanska.pl/atrakcje